Microsoft 365

Microsoft 365

De manier waarop we werken is veranderd; medewerkers werken 2x meer in teams in vergelijking met 5 jaar geleden. Ook wordt bedrijfsdata steeds meer gedeeld met externe partijen en partners.

Iedereen werkt op zijn eigen manier met zijn favoriete apparaten. Bring your own device is tegenwoordig niet meer dan normaal in elke organisatie.

Maar hoe ga je als organisatie een werkplek creëren die voor iedereen biedt wat ze nodig hebben?

Een inspirerende werkplek voor elke generatie

Microsoft 365 speelt in op de eisen en wensen van verschillende generaties; met Microsoft 365 kan iedereen zelf kiezen met welke programma's en apparaten ze graag willen werken.

Zo speel je met Microsoft 365 in op de nieuwe manier van (samen) werken. Microsoft 365 bevat alle belangrijke applicaties die medewerkers nodig hebben: e-mail, Office applicaties, videoconferencing, uitgebreid bestandsbeheer en beveiligingsfeatures. Door slim met Microsoft 365 te werken, kunnen medewerkers veilig en efficiënt samenwerken.

Waar Microsoft stopt, gaan wij verder!

Bij ons kun je niet alleen je licenties afnemen of je nieuwe omgeving laten bouwen.

Wij helpen je ook met support, training, vragen en het beheren van jouw digitale werkplek omgeving. (Office 365 tenant).

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek

Business Basic

(Voorheen Business Essentials)

Het beste voor bedrijven die e-mail, gedeelde agenda, Microsoft Teams en cloudopslag nodig hebben.

Office apps

Geen toepassingen inbegrepen.


Services
Exchange
Exchange
OneDrive
OneDrive
SharePoint
SharePoint
Microsoft Teams
Microsoft Teams
  • Maximum aantal gebruikers: 300
  • Eén licentie omvat vijf telefoons, vijf tablets en vijf pc’s of Macs per gebruiker
  • E-mailhosting met een postvak van 50 GB
  • Webversies van Word, Excel en PowerPoint
  • 1TB opslagruimte op OneDrive
    • Makkelijk bestanden delen en opslaan
  • SharePoint voor intranet & teamsite mogelijkheden
  • Zakelijke videovergaderingen functionaliteit voor maximaal 250 personen
  • Taken en teamwerk beheren met Microsoft Planner

Business Standard

(voorheen Business Premium)

Het beste voor bedrijven die zakelijke e-mail, opslag van cloudbestanden, online vergaderingen en de desktop applicaties van Office nodig hebben.

Office apps
Outlook
Outlook
Word
Excel
Excel
PowerPoint
PowerPoint
OneNote
OneNote
Access
Access

Services
Exchange
Exchange
OneDrive
OneDrive
SharePoint
SharePoint
Microsoft Teams
Microsoft Teams
  • Maximum aantal gebruikers: 300
  • Eén licentie omvat vijf telefoons, vijf tablets en vijf pc’s of Macs per gebruiker
  • E-mailhosting met een postvak van 50 GB
  • Bureaubladversies van Office 2016 toepassingen: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, en Access en Publisher (PC)
    • Webversies van Word, Excel en PowerPoint
  • 1TB opslagruimte op OneDrive
    • Makkelijk bestanden delen en opslaan
  • SharePoint voor intranet & teamsite mogelijkheden
  • Zakelijke videovergaderingen functionaliteit voor maximaal 250 personen
  • Taken en teamwerk beheren met Microsoft Planner

Business Premium

(voorheen Microsoft 365 Business)

Het beste voor bedrijven die alles nodig hebben in Business Standard plus geavanceerde bescherming tegen cyberdreigingen en apparaatbeheer.

Office apps
Outlook
Outlook
Word
Excel
Excel
PowerPoint
PowerPoint
OneNote
OneNote
Access
Access

Services
Exchange
Exchange
OneDrive
OneDrive
SharePoint
SharePoint
Microsoft Teams
Microsoft Teams
  • Maximum aantal gebruikers: 300
  • Eén licentie omvat vijf telefoons, vijf tablets en vijf pc’s of Macs per gebruiker
  • E-mailhosting met een postvak van 50 GB
  • Bureaubladversies van Office 2016 toepassingen: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, en Access en Publisher (PC)
    • Webversies van Word, Excel en PowerPoint
  • 1TB opslagruimte op OneDrive
    • Makkelijk bestanden delen en opslaan
  • SharePoint voor intranet & teamsite mogelijkheden
  • Zakelijke videovergaderingen functionaliteit voor maximaal 250 personen
  • Taken en teamwerk beheren met Microsoft Planner
  • Geavanceerde beveiligingsfeatures
    • Remote wipe
    • Advanced Threat Protection
    • Beperk kopiëren of opslaan van bedrijfsgegevens op niet-gemachtigde apps en locaties
    • Information Rights Management: bepaal welke medewerkers niet mogen kopiëren of doorsturen
    • Exchange Online Archiving
  • Windows 10 Business
  • Mobile Device Management (MDM)